History
Dates are in Europe/Amsterdam timezone
-
September 27, 2021
-
00:00
All services are up
-
September 26, 2021
-
00:00
All services are up
-
September 25, 2021
-
09:34
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
September 24, 2021
-
21:56
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
17:55
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
17:24
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
16:49
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
16:48
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
16:38
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
14:41
Het customer portal van True (TrueCare) is online
-
14:40
Het customer portal van True (TrueCare) is offline
-
11:16
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
10:51
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
10:21
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
10:12
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
09:33
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
September 23, 2021
-
20:54
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
19:01
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
04:40
Het netwerk van True is voldoende verbonden met andere netwerken
-
04:28
Het netwerk van True is niet voldoende verbonden met andere netwerken
-
04:28
De website van True is online
-
04:25
-
04:25
Het customer portal van True (TrueCare) is online
-
04:24
-
04:24
Het customer portal van True (TrueCare) is offline
-
04:24
De website van True is offline
-
04:22
Het netwerk van True is voldoende verbonden met andere netwerken
-
02:18
Het netwerk van True is niet voldoende verbonden met andere netwerken
-
September 22, 2021
-
00:00
All services are up
-
September 21, 2021
-
23:11
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
16:06
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
11:11
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
10:55
Tickets worden snel opgepakt en behandeld