History
Dates are in Europe/Amsterdam timezone
-
October 24, 2022
-
14:47
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
14:46
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
13:42
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
11:18
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
11:17
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
10:27
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
08:01
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
October 23, 2022
-
00:00
All services are up
-
October 22, 2022
-
00:00
All services are up
-
October 21, 2022
-
13:20
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
12:37
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
10:46
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
October 20, 2022
-
16:30
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
11:28
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
11:26
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
October 19, 2022
-
10:14
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
10:12
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
10:11
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
10:10
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
10:09
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
10:01
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
07:43
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
07:34
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
04:08
Alle telefooncentrales van True zijn bereikbaar
-
04:07
Een van de telefooncentrales van True is niet bereikbaar
-
04:07
Het customer portal van True (TrueCare) is online
-
04:06
Het customer portal van True (TrueCare) is offline
-
October 18, 2022
-
00:06
Het customer portal van True (TrueCare) is online
-
00:05
Het customer portal van True (TrueCare) is offline
-
23:46
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
23:45
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
20:37
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
20:31
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
19:29
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
19:24
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
-
18:18
Tickets worden snel opgepakt en behandeld
-
18:12
Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen