History

Dates are in Europe/Amsterdam timezone
  • October 30, 2023
    • 15:00 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 14:59 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 14:57 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 14:50 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 10:36 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
  • October 29, 2023
    • 00:00 All services are up
  • October 28, 2023
    • 17:54 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 10:03 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 09:56 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
  • October 27, 2023
    • 18:28 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 18:16 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 18:06 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 17:42 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 16:08 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 15:54 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 15:52 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 15:34 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 13:11 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 13:06 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 12:58 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
  • October 26, 2023
    • 00:00 All services are up
  • October 25, 2023
    • 16:08 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
  • October 24, 2023
    • 23:07 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 23:03 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 17:13 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 15:48 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 15:46 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 11:21 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 10:16 Tickets worden snel opgepakt en behandeld